أحدث الأخبار




اعترافات توفيق عكاشة : قناة الفراعين هي قناة الجيش والسيسي هو الذي اطلق اسم الفراعين علي القناة


صرح الاهطل توفيق عكاشة صاحب قناة الفراعين الفضائية أثناء لقاء جمعة ببعض أعيان عائلات الدقهلية
أنه سوف يخوض إنتخابات مجلس النواب القادمة مستقلا ولن يكون تحت أى حزب لأن كلهم منافقين لاى حاكم
و انا وحدى من اقول الحقيقة دائما بما فيهم مذيعين الامن و المخابرات فى تلميح غريب لمذيعين مؤيدين لثورة 30 \6
على حد قوله و قال بالحرف الواحد بيقولوا عليا بأقبض من المخابرات الحربية بقولهم آه وماله ولعلمكوا بقى قناة الفراعين
هى قناة الجيش ومعلومة أول مرة تعرفوها عارفين مين اللى مسمى القناة بالفراعين

 هو سيادة اللواء أركان حرب عبدالفتاح سعيد السيسى وكنت أنا عايز أسميها قناه أبطال أكتوبر قاللى لأ عشان كده الأسم باين ميرى ما إحنا فراعين برضو يا توفيق وبعدين أنا شغال مستشار لسيادة الرئيس من أيام ما كان رئيس المخابرات إيه رأيكوا بقى ...

والسيسى ما بيآخدش قرار إلا أما يسألنى خاصة باللى يخص الشارع والفلاحين وأنا معنديش حاجة أخبيها أيوه أنا عميل لمخابرات بلدى إرتاحتو

العرص والمعرص


Labels:



Leave A Comment:

يتم التشغيل بواسطة Blogger.